Společnost

Media Tenor je významnou světovou asociací zabývající se obsahovou analýzou mediálních sdělení. Počátky naší činnosti sahají do 80. let 20. stol.

Schéma historických milníků firmy (EN)

schema

 

Ve středoevropském prostoru je Media Tenor jedinou výzkumnou společností specializující se výhradně na analýzu obsahu médií s nejpropracovanější metodikou respektovanou také univerzitními pracovišti v zahraničí i v ČR. Media Tenor působí na českém trhu od roku 1996; původně jako sdružení InnoVatio – Media Monitor s posláním v oblasti sociálních inovací se zaměřením na média.

Základem nabídky společnosti je analýza mediální publicity, na což navazuje také nabídka monitoringu médií, monitoringu a analýzy sociálních sítí a diskusních fór a komunikačního poradenství.

V současnosti je Media Tenor International knowledge partnerem OSN, OECD, Světového ekonomického fóra v Davosu a řady dalších iniciativ. Soustředěním na obsah hlavního proudu světových médií, svými pravidelnými reporty a pořádanými konferencemi Media Tenor významně přispívá do diskuse nad závažnými globálními otázkami: porozumění islámu, africká chudoba, csr aktivity podniků, korupce, nedůvěra k finančním institucím a řadě dalších. Studie dostupné zde (EN).

hp-photo