Ve středoevropském prostoru je Media Tenor jedinou výzkumnou společností specializující se výhradně na analýzu obsahu médií s nejpropracovanější metodikou respektovanou také univerzitními pracovišti v zahraničí i v ČR. Media Tenor působí na českém trhu od roku 1996; původně jako sdružení InnoVatio – Media Monitor s posláním v oblasti sociálních inovací se zaměřením na média.
Základem nabídky společnosti je analýza mediální publicity, na což navazuje také nabídka monitoringu médií, monitoringu a analýzy sociálních sítí a diskusních fór a komunikačního poradenství.
V současnosti je Media Tenor International knowledge partnerem OSN, OECD, Světového ekonomického fóra v Davosu a řady dalších iniciativ. Soustředěním na obsah hlavního proudu světových médií, svými pravidelnými reporty a pořádanými konferencemi Media Tenor významně přispívá do diskuse nad závažnými globálními otázkami: porozumění islámu, africká chudoba, csr aktivity podniků, korupce, nedůvěra k finančním institucím a řadě dalších. Studie dostupné zde (EN).