Analýzy a monitoring sociálních sítí
Objektivní přehled o reputaci vaší firmy na sociálních sítích a diskusních fórech.
Nespoléhejte na nepřesné a zavádějící nástroje pro sledování sociálních sítí, kterými je trh zaplaven. Je empiricky potvrzeno, že relevanci často nemá ani 5 % nalezeného a automatizovaně vyhodnocovaného obsahu. Media Tenor proto nabízí analytický a monitorovací produkt, ve kterém je vedle technologií položen důraz na expertní posuzování obsahu skutečným analytikem.
- Jak intenzivně zmiňují uživatelé sociálních médií jednotlivé sledované značky/události/kauzy/témata?
- Jak uživatelé sociálních médií značky/události/kauzy/témata hodnotí?
- Jak intenzivně jsou v sociálních médiích zmiňovány různé produktové skupiny jednotlivých značek?
- Jak jsou tyto produktové skupiny hodnoceny?
- Která sociální média informují o sledovaných značkách/událostech/kauzách/tématech nejaktivněji?
- Která sociální média referují o vybraných značkách/událostech/kauzách/tématech pozitivně a která negativně?
- Jaká jsou specifika prezentace branže a značek/událostí/kauz/témat v různých sociálních médiích?
- Kdo jsou nejaktivnější diskutéři a jak jednotlivé sledované značky/události/kauzy/témata hodnotí?
- Existují podezření na placené diskutéry?